Zakres działalności

 Naszym Klientom oferujemy:

  • prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR),

  • prowadzenie Ewidencji Ryczałtowej,

  • obsługę kadrowo-płacową, obejmującą także pełne prowadzenie teczek pracowniczych,

  • prowadzenie rozliczeń VAT, PIT, składanie deklaracji elektronicznych,

  • sporządzanie sprawozdań dla Głównego Urzędu Statystycznego,

  • reprezentację przed Urzędami Skarbowymi i ZUS,

  • doradztwo w sprawach związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,

  • wyprowadzanie zaległości podatkowych,

  • odbiór dokumentów z miejsca wskazanego przez Klienta.

 

Prowadzenie Ewidencji Ryczałtowej obejmuje:

  • weryfikację dokumentów księgowych,
  • księgowanie dokumentów do ewidencji przychodów,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży,
  • obsługę rozliczeń VAT wynikających z transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz importu usług,
  • prowadzenie dokumentacji ZUS,
  • obliczanie zaliczek podatku dochodowego,
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych,
  • pomoc w zakładaniu i likwidacji działalności gospodarczej.

 

Prowadzenia Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów (KPiR) obejmuje:

  • weryfikację dokumentów księgowych,
  • księgowanie dokumentów do Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
  • prowadzenie ewidencji środków trwałych,
  • prowadzenie rejestrów VAT zakupu i sprzedaży,
  • obsługę rozliczeń VAT wynikających z transakcji wewnątrzwspólnotowych oraz importu usług,
  • prowadzenie dokumentacji ZUS,
  • obliczanie zaliczek podatku dochodowego,
  • sporządzanie rocznych rozliczeń podatkowych,
  • pomoc w zakładaniu i likwidacji działalności gospodarczej.

 

Obsługa kadrowo-płacowa obejmuje:

  • sporządzanie list płac,
  • zgłaszanie do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników,
  • obliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy pracowników,
  • obliczanie miesięcznych składek, sporządzanie deklaracji i wysyłanie ich do ZUS,
  • prowadzenie dokumentacji kadrowej (teczki osobowe).
  • przygotowywanie na koniec roku raportów IMIR, rozliczeń PIT-11,
  • przygotowywanie wszelkich dokumentów związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników - umowy o pracę, świadectwa pracy,
  • prowadzenie ewidencji urlopów, rozliczanie ekwiwalentów urlopowych.